אלוף במיל' גרשון הכהן: "מה שהרתיע היה חומת מגן"

    המהדורה המרכזית No Comments on אלוף במיל' גרשון הכהן: "מה שהרתיע היה חומת מגן"

    גרשון הכהן, אלוף במיל' ב'מהדורה המרכזית': "זהו דור שלא ידע את אימת המבצעים הצבאיים של 'חומת מגן'. נראה שהפעולות הטובות של צה"ל הם אכן טובות. אבל הפיגועים הללו מראים שצריך לצאת לפעולה אחרת. ההתנתקות הייתה אווילית, גדר הביטחון לא הייתה אפקטיבית מלכתחילה, מה שעשה את ההבדל היה מבצע 'חומת מגן".

    צילום: מירי צחי
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלוף (במיל') גרשון הכהן לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "הפיגוע הזה מחזיר אותנו ליסוד המאבק על הארץ המובטחת. זהו דור שלא ידע את אימת המבצעים הצבאיים, נקווה שהממשלה תתעשת. בניתוח מה שהשתנה, נראה שהפעולות הטובות של צה"ל הם אכן טובות. אבל הפיגועים הללו מראים שצריך לצאת לפעולה אחרת"

    "עם ישראל לא מבין כלום, רבין העביר אחוזים גדולים מהשטח לערבים. התושבים היהודים שנמצאים בשטחי c מגדילים את המאסה של התגובה, גם האחיזה שלנו בבקעת הירדן לא מספיקה לעצור את הברחת הנשק"

    "רבין החזיר להם את הערים כי הוא ציפה להדדיות, אבל כיום כולם שם חמושים. ג'נין הופך להיות עזה ומנגד חברון בה יש יהודים – המצב יותר טוב. ההתנתקות הייתה אווילית. גדר הביטחון לא הייתה אפקטיבית מלכתחילה. הושקעו שם בין 15 ל-20 מיליארד שקלים, אבל מה שעשה את ההבדל היה מבצע 'חומת מגן".

    האזינו

     



    0 תגובות